Årets Julkort...

Inga julkort i lådan kan ni förvänta er från oss.
Här kommer årets julkort.
En riktig GOD JUL till er alla från oss på väderögatan.
Här kommer några mobilfoton.
En julhälsning från Jasmine.
Söta Jörgen och jag.
En hälsning från tomtemor som är lite trött och sliten. Men i morgon är det barnens dag och vi ska ha en fantastik julafton. Klapparna ligger under granen och julskinkan i kylskåpet. Känns som allt är färdigt. Hoppas ni får en underbar jul, GOD JUL
Ps Vi fick en tidig julklapp från försäkringskassan ett halvt vårdbidrag från Casper. Det känns kanonbra.
 

Kommentarer
Postat av: Moncan

Å vilka fina julkort. Jag har inte skickat så många jag heller, så ni får nog inget i brevlådan men en god fortsättning på julen önskar jag er.
Kram!

2012-12-26 @ 10:13:58
Postat av: Carina

Gör inget Moncan. God Jul till er med

2012-12-26 @ 12:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0