Grattis Vickan och Daniel...

Håller jag på att bli gammal tro. Kunde inte låta bli att
fälla några tårar när jag hörde Daniels tal om förlossningen.
Jag hoppas att alla journalister och all mediacirkus låter
de få landa och njuta av att bli föräldrar. Bara cirka tre års
sömnlöshet väntar för de. Men de får passa sig för
varje dag föds det massor av prinsar och prinsessor.
Varje barn är unikt och en gåva till mänskligheten. Ett barn man
får låna till de flyttar hemifrån. En individ med egen fri vilja
och den blir bara starkare och starkare för varje generation
som föds. Ett stort grattis till Vickan och Daniel. Ni som känner
de kan väl hälsa från oss här nere vid solsidan av Sverige.
Fast igår hade vi ett riktigt ösregn. Fy katten vilket väder.


En mysig middag med barn som kröp runt på de fina heltäckningsmattor
och matade fiskarna igår kväll. Ett barn försvann under ett kort ögonblick. Men hade
bara suttit på toa. Vi hann inte ringa polisen som tur var.
Härligt med cirkus. Men när Jörgen är med blir jag så lugn och står ut med
det mesta. Vi åt för precis 1080 kr och fick lägga till 80 kr till vinstpengarna
som jag vann i fototävlingen.

Dagens ros går till den personal som tagit hand om Vickan och
den nya prinsessan. Sorry fanns bara plastblommor i går
på restaurangen. Men ni ska vara stolta över er själva. Måtte vara
jättesvårt att hålla inne på sekretessen.
- hej älskling hur har din natt på förlossningen varit.
- Jo jättebra. Inget speciellt hända i natt. Jo en kändis kom in och
födde en prinsessa i morse Men jag kan inte berätta något.


Kommentarer
Postat av: Annica Pingo

Haha, ja hur ska man kunna hålla på sekretessen när det gäller det där... Då är man proffs! Fast efter att ha jobbat så många år under sekretess har jag inga större problem så kanske man kan när man har erfarenhet. Om ingen frågar för då skulle det nog skita sig....

Kul namn på restaurangen! Antar att ungarna gillar det namnet ;-)

Kram!

2012-02-23 @ 17:47:00
URL: http://annicapingo.blogspot.com
Postat av: Annica Pingo

hoppsan vad stöddigt min förra kommentar här lät! Som om jag var superproffs på allt. Besserwisser. Sorry det var inte meningen!



Här är adress till bloggen jag pratade om:

http://elinoslo.blogg.se/



Kramar!

2012-02-26 @ 14:27:59
URL: http://annicapingo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0