Instängd...

Kände mig helt instängd och på dåligt humör när jag klev
ut genom dörren från min arbetsplats i eftermiddag. Inget som hänt
på jobbet. Men ibland händer det saker som får en ur balans.
Kan räcka med ett telefonsamtal vid fel tidpunkt.
Blev förvånad hur varm luften kändes. Hade bara en längtan.
Måste få känna havsdoft.
Efter lite handling på Willys så tog jag en promenad på
stranden för att rensa min huvud. Kunde inte känna havsdoften
för det låg ett lager is vid strandkanten. Grådisig men
8 plusgrader tinade mitt humör något.
Lovade i går lite med bilder från Värmland.
Här kommer några.

Mamma har gjort så fint på platsen där John-Erik dog så hastigt
förra året. Han dog ju när han röjde i skogen med motorsågen.

Lite lek med slutartid. Inget stativ eller filter.

Vattenfall, tappligt försök att få det snyggt.

Jasmine passade på att sola sig.

Ungarna var verkligen duktiga på resan. De höll sams och inga
problem att sitta över 6 timmar i bilen.

Jättekul att busa med hunden Bosse.

Oj, den där får man inte leka med Casper.

Världens mest underbaraste pojkvän Jörgen. Tack för att du finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0