Mirakel...

Ja det var väl ett mirakel att Ranelid kom med i melodifestivalen.
Tyckte först att den var bra. Men jag är inte så övertygad om att
det är ett vinnarbidrag. Har inte hittat min favorit ännu. Jag är ju en
schalger nörd så jag kommer nog att skriva mer om melodifestivalen
framöver det får ni stå ut med.
En slappehelg har det varit. Nu är min lägenhet upp och ner och jag
har mycket att ta igen. Jobbar bara i morgon och sedan har jag semester.
Hurra vad underbart.
I går hade Fotoklubben årsmöte. Jag blev omvald till styrelsen.
Vi har så mycket roligt arbete framför oss.

Fotot tagits av Marie med Jonas kamera.
Den nya styrelsen. Välkommen Anders som är ny. Killen som står
till vänster om mig. Ulrika som står längst ut till höger har just nu en
jättefin fotoutställning med tre andra fotografer. Den hittar ni
på Galleri 70. Ligger nere vid hunddagiset. Det ställer ut sina naturfoton.
Kanon duktiga fotografer.

Verkligen värt ett besök.

Fin solnedgång över Östra Stranden igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0