Som i ett trollslag...

Kylan tränger in genom vädringshålen i gympa
skorna. Fingrarna är stela och håret står åt alla håll av elektricitet.
Ute är det minst 10 grader minus men min kropp
är helt varm inombords av all stress. Min kropp
och själ känns som en urvriden disktrasa. Det höga
tempot på jobbet tar snart knäcken på mig.
Cirka två veckor med full ös och hur mycket
som helst att göra. Massor av problem att lösa.
När jag är på väg hem häromdagen från jobbet
kände jag mig så frustrerad. Jobbade övertid och
fick stressa hem och sedan iväg med fotofika med
fotoklubben. Allt kändes bara så jobbigt. Inte alls
på humör. Men som i ett trollslag försvann all stress
ut genom dörren på Andersbergsvägen 117.
Vilken underbar kväll jag fick med fotoklubben.
En riktig lisa för själen. (Varför heter det så egentligen?)
Lite strul i början med datorer men det fixade
Nina så bra. Lena fick stå värdskapet och Maria
för pratat och Jonas för den bra kritiken. Jag tror
vi var runt 17 personer som förgyllde denna kväll.
Tittade på våra foton och gav konstruktiv kritik till
bilderna och varandra.

Ett litet mobilfoto. Glömde fotografera men min systemkamera.
Lovar att skärpa mig.
Något annat som varit frustrerande i veckan är att varken
internet, telefon eller tv har fungerat som det ska.
Läste på tele2 att problemet skulle vara löst till i dag men
det funkade fortfarande inte. Tur att man har någonstans att
ta vägen till. Inte kul utan tv och internet.

Nä fy för sopiga tele2. Har bara lust att säga upp allt. Varför tog
jag allt via stadsnätet, tv och telefon.

Glöm inte gå in och rösta på min bild på hallandsposten. Klicka på sista
och föregående så ligger den där. Eller gå via länken på facebook.
Det är väl bättre min bild från Halmstad vinner än den som skickat in sin bild från
Helsingborg och en bild från paris. Den gick om innan idag.
Så rösta nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0