Jag kan verkligen rekomendera...

Att göra ett besök på Team Sportia Halmstad City.
Nu vet ju alla att jag är tillsammans med den snygga
butikschefen där och tror att jag bara försöker
ställa mig in hos honom och locka kunder dit. Men jag var
nere i hans affär i går och blev lite snopen. Vilken rea
han har. Jag hittade så mycket fint till ungarna.
Man kan bli så himla besviken på affärer som rear.
De bara rear det de vill bli av med. Men Jörgen hade
verkligen prisvärda saker. Hur mycket billiga skor som helst.

Jasmine blev så här glad för sina nya gympa kläder. Hon ville
ha på sig de hela kvällen. Hon hjulade hej vilt i vardagsrummet.

Jag plockade fram min studioutrustning i dag som jag tog bort
för alla julsakerna. Nu har jag glömt lite med hur man får de
bästa inställningarna. Får börja om från början.

Snygg liten modell. Skorna kostade bara 99 kr.

Fodrade gummistövlar till Casper för endast 99 kr.

Casper fick också ett par gympaskor.

Många kartonger att bära hem.

Liten topmodel.

Casper har skadat sig i pulkabacken idag. Eftersom hans balans och
reflexer inte är så bra så tar han inte emot sig när han ramlar.
Blev lite skrapmärken i ansikten. Min lilla sötnos.


Kommentarer
Postat av: moncan

Oj plutten! Men söt är han!

Väldans mycket reklam på den här sidan ;-)

Kram på er!

2012-01-23 @ 20:36:36
Postat av: Carina

Kram själv Moncan. Sponsrade av Team Sportia haha,

2012-01-23 @ 21:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0