Skjut upp...

Ja mitt motto denna dagen eller i princip hela veckan har varit
att skjuta upp allt. Denna vecka är jag bara ledig en dag och
har min jobbarhelg framför mig. Har absolut ingen lust att
göra något. Alla måsten har jag förträngt. Kom upp i tid och
åt frukost med Jörgen innan han åkte till jobbet. Hasade mig ut
en stund med kameran. Hade planerat massa saker att göra.
Men snön och kameran lockade mer.

Snön låg så fint över Fyllinge.

Istappar blir iskonst.

Solen som sticker fram mellan snötyngda grenar.

Barn som äntligen fick åka pulka. Jasmine får äntligen prova sin
pulka som hon fick i julklapp. Hämtade barnen efter skolan.
Det är ju egentligen pappavecka.

Gäller att ha tungan rätt i mun när man lånar morsans vantar.

Söta Jasmine.
Som sagt en mycket slö dag där jag inte fått något gjort.


Kommentarer
Postat av: camilla

Inget nyttigt gjort....men massor av kvalitetstid och det behöver vi för att ladda våra batterier....kram och hoppas du får en trevlig jobbehelg

2012-01-20 @ 19:44:04
Postat av: Carina

Ja du har rätt och det blir säkert en bra jobbarhelg. Kram

2012-01-21 @ 07:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0