Välkommen 2012

Då var det nytt år och man kan bara hoppas
att alla får det bra. Vi hade en så mysig nyårsafton
och man får nog starta det nya året med att banta.
Jag har inte avlagt något nyårslöfte. Men nu måste
jag ta tag i mitt liv. Vi har ätit så gott hela helgen.
Känns som man rullar fram.

Jörgen var så snygg i går.

Ja vi var så snygga allihopa i våra hattar.

Tre små snyggingar.

Tre till :)

Är klockan aldrig tolv, suckar Casper.

Undrar om Wiktor kan prata, funderar Bosse.

Kan jag sitta vid datorn hela tiden, undrar Jasmine.
Ett bra start på 2012 önskar jag er alla. Lite trött och seg är man idag.

Inte lätt att fotografera fyrverkerier. Hundar, ungar, champagneglas
och mörkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0