Bilar..bilar och bilar.

Somnade gott i går kväll i soffan efter en lång dag på brottet.
Brottet är simstadion i Halmstad. Men inga badgäster så långt
ögat nådde i går utan massor av bilar. Halmstad Sport Car
event ägde rum. Var där med fotoklubben. Vi stod med ett litet bord
och försökte locka nya medlemmar. Lockade med en fototävling och godis.
Släpade med Jörgens och mina trädgårdsmöbler och riktigt mysigt fick vi heller hur?
Inte lätt att fotografera bilar utan en massa folk runtomkring. Cirka 8000 tusen besökare.
Fanns en hel del snygga bilar.
Trivdes som fisken i vattnet när jag gick runt och pratade med folk. Man blir lite
extra cool med ett band runt halsen också som det stod Photo på :)
Det var flyguppvisning med. Hur katten vågar han åka upp och ner. Jag hade blundat
om jag var piloten och skrikit i högan sky.
Öronproppar hoppas jag denna piloten har. Vilket oljud maskinen för.
Säkert tysta och fina däck.
Bosse bildoktor var självklart på plats. Missade när han pratade med fotoklubben, typiskt.
Barnen dök upp med sin pappa. Man blir trött av att titta på bilar. Casper tar sig en
tupplur.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0