Hästar, hundar och inte i hav...

Men vi badade in en liten insjö igår. Vi fick följa med Jörgen
till en Team Sportia träff igår. Hela gänget åkte hem till
Tessan utanför Lidhult.
Jättetrevliga och spana in den underbara Jack Russeln.
Inte så farlig som hon såg ut på förra bilden. Satt så fint i höet.
Jag bara älskar detta fotot på Madicken och hunden Hulda.
Jasmine blev helt såld på hundarna. Tänk att få bo på landet med två hundar och
hästar.
Min häst var ju en tidning man läste när var liten.
Hästen ville inte vara med på bild, Blängde surt på mig.
Blöt blir man när man badar.
Sandras lilla vovve var störtskön. Hon bara sprang och simmade halva sjön. Vi blev nästan
lite oroliga. Hon var som hämtad ur filmen med Chevy Chase när han köpt en likadan hund och den
springer hela filmen igenom.
Ser ni den lilla pricken? Det är Zelda.
En liten båttur blev det också,
Wiktor han kunde gå på vattnet,
Jasmine provar moonwalk eller något?
Casper tyckte det var så kul på landet och ville åka tillbaka redan idag och bada.
En superglad kille som trivdes på landet,
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilka jättefina bilder! Och roliga kommentarer till. Den med att Wiktor gick på vattnet tyckte jag var kul!
Törs man sig på några små frågor tro... Funderar på Casper och vatten, är han som Patricia som är mycket mera rörlig och har mycket mera ork i vatten än på land? Och är det bättre att röra sig i vattnet än på land?
Du måste förstås inte svara om du inte vill. Patricia är helt otrolig när hon kommer i vattnet; hon simmar och flyter och doppar hela huvudet under vattnet. Man kan inte påstå att hon dyker men nästintill.
Nästa lördag åker vi på dop i Oslo där min systerson med tjej döper sin lilla William. Det ska bli så kul att få träffa dom alla tre, men det är ju så mycket folk så man får väl inte mycket tid med dom bland alla andra.
Många kramar!

2012-07-27 @ 12:47:03
Postat av: Moncan

Konstigt, jag skrev ju Moncan på översta raden på förra kommentaren, men det kom inte med. Och anonym vill jag ju inte vara :-D

2012-07-27 @ 12:48:10
Postat av: Carina

Casper är ju smidig och rör sig bra alltid. Inga problem att klättra eller röra sig mer än att han blir fort trött. Sedan är det nyttigt för honom att bada. Han blir ju lättare. Ha det gott i Norge. Kram

2012-07-28 @ 08:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0