Hästar, sprit och bröllop...

Sitter just nu med en Gin och tonic. Fast med fanta lemon istället
för tonic. De andra i familjen sitter med varsin data framför tv precis som vilken
vanlig svensk familj som helst. Lördagskväll med god lasagne och nu lite
slappe framför tv. Min dator krånglade lite ikväll och snabb blogginlägg
har tagit evigheter. Dagens ilandsproblem. Nu har jag semester och ungarna
har sommarlov.

Jasmine på väckelsemöte? Nej då bara en vanligt skolavslutning med
blomstertid nu kommer i en gympasal.

Vissa sticker ut mer än andra. Casper ville ha sin nya onepice. Bland
klänningar och nystrykna skjortor finns en blågul Casper.
Han gillar att ha mjuka kläder på sig och har lättare att röra på sig.
Jag borde kanske tänkt på att klippa honom.
Men han slutade bara nollan.

Idag tvärvände jag med bilen när jag såg detta hästekipage. Vilken
tur att jag hade kameran med.

De hade startat i Ungern och var på väg till Nordpolen. På
knagglig engelska utbytte vi några fraser. De hungriga hästarna åt
som bara den av gräset.

Mina bröllopsbilder som jag tog är nu levererade och de blev supernöjda med
bilderna. Känns jättekul.
Pg av dator krångel så blev detta inte som jag tänkt mig. Kunde inte ladda
upp bilder som jag tänkt. Hoppas ni blev nöjda ändå. Jag är sur som
ättika och har suttit vid datorn i flera timmar. Blä. Vet inte vad som gått snett.


Kommentarer
Postat av: Moncan

Vilken häftig blåguling! Och inte behövde han vara klippt heller, han är jättefin ändå.

Och Jasmine också förstås.

Skickar er massor massor av kramar!

2012-06-19 @ 21:22:28
Postat av: Carina

Kram tillbaka

2012-06-20 @ 21:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0