Sommar, slit och släp... :)

Ja då har man äntligen semester. Fyra härliga veckor.
De första dagarna har gått i slit och släp. Har jobbat
stenhårt med att få fint i min lägenhet som nu ska säljas.
Träffade en mäklare häromdagen och idag var det dags för
fotografering. En trevlig fotograf kom hem och han verkade jätteduktig. Ska bli
spännande att se fotona. Jörgen har hjälpt till och jag känner
mig jättenöjd. Nu vill jag bara plombera den och låta den stå
fin till försäljningen är över. Vi får försöka bo så mycket som möjligt hos Jörgen.
 
Idag blev det att bada och slappa istället. Vilken underbar dag vi har haft. Badat på Brottet med Wiktor,
Ok jag har inte badat. Jörgen stötte på några bekanta som visade sig ha kopplingar till min kusin i Värmland.
Min kusin Per-Anders har gått helikopterkurs i Usa där Stefan var projektledare. Världen är bra liten.
 
 
Janeth, Wiktors mamma fick ställa upp som miss jordgubbe idag.
 
Underbara goda jordgubbstider.
 
Blommor och i morgon är det dags att leka små grodor. När jag var liten hade världens bästa kompis som hette
Liselott eller Lotta som hon nu kallar sig. För ungefär 30 år sedan lekte vi och härjade runt i den lilla staden Lusasken . För några dagar fick vi kontakt på facebook. Jag blev riktigt rörd över att få kontakt igen. Visst har man hört lite då och då om hennes liv av mamma eller brorsan som stött på henne. Men nu kan jag följa henne på facebook det är så himla kul. Hon är på väg att flytta till Stockholm och dela sitt liv med en kändis det ni. Basisten i Electric Banana band. Jag älskar facebook.
Snart ska vi åka till Lalandia med barnen. Saknar dem jättemycket. Fast vi har träffats lite denna vecka.
Glad midsommar på er...Sofia och Aliev kommer i morgon. Hurraaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0