36 timmar...

Men det menar jag inte 36 timmars arbetsvecka.
Utan jag menar timmarna till en viss person
insjuknade i magsjukan efter ha träffat på
smittkälla. Nu har jag också stött på en smittkälla och
räknar timmarna framåt. Jag hoppas verkligen jag
slipper eländet. Cirka 12 timmars plåga mellan liv och
död och sedan en veckas rehabilitering om det är riktigt
vinterkräk. Men man ska ju inte måla fan på väggen.
Klart jag håller mig frisk. Mår jättebra just nu.
Efter denna underbara soliga lediga dag kan man bara
le.

Jag fick låna mina barn idag. På morgonen var jag på utvecklingssamtal
med Casper. Han behövde inte stanna kvar på skolan utan vi åkte
ut till Östra stranden och fotograferade. I skolan gick det bara bra.
Jätteduktig på matte och en smart gosse var han. Han sa också att han
trivdes bra. Jättekul att höra eftersom han inte trivdes i början.

Nä det kan vara en reflexskärm också. Köpte en reflexskärm häromdagen
och testade lite lek med den.

Casper tyckte inte alls om att vara assistent och modell. Usch vilket
ljus.

Fick prova siluett knappen istället.

Kärlekspar som myser ute på isen.

Snäckor i det kristallklara vattnet. Visste ni inte att det fanns på
östra stranden va? Kristallklart vatten alltså.
På eftermiddagen blev det glass och kaffe på stan med Jörgen
och Wiktor. God mat och vin ikväll men inte för mycket för jag
ska jobba i morgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0