Sakta men säkert...

Börjar jag vakna till liv igen.
Åkte på magsjukan i går. Firade min födelsedag
på restaurang Verona och jag mådde illa efteråt.
Sist vi var där så kräktes Casper precis när vi fick in maten.
Känns som jag har ett dåligt omen med Verona.
När jag vaknade i går så mådde jag inte alls bra.
Trodde det var sömnbrist och vinet från dagen innan.
Men när jag inte kunde äta lunch på jobbet och höll på att
kräkas insåg jag att det var bara att åka hem. Hann precis
in genom dörren innan jag kräktes.
Matt och trött idag. Får bli en hemmadag med gamla
tv serier. Tur att jag inte har planerat någon födelsedagsfest
denna helg. Nästa vecka kommer min mamma och Sofia så
då får vi ha lite fest.

Jasmine tog ett mobilfoto. Jag glömde min kamera.

Tack Jörgen för du ordnade ett sådan fin kväll. Tusen tack för alla
fina presenter. Tack ni andra med som har skickat kort och
alla hälsningar på facebook. Mina underbara barn som jag fick
ett jättefint kort och lotter av.




Kommentarer
Postat av: Berith Gudmundsson

KRYA PÅ DIG! Kraaaaaaaaaam.

2012-03-31 @ 13:10:16
URL: http://[email protected]
Postat av: Carina

Tack. Kraammm

2012-03-31 @ 16:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0