Jävla kossa...

Till att vara söt.

Kunde inte låta bli att stanna och fotografera den igår. Fast jag hade
bråttom hem till melodifestivalen. Klockan 20:50 kör jag hem förvarnade
jag min arbetskamrater. Det går ju inte att missa spektaklet i Baku.
Men det är svårt att åka när man har så trevligt. Vi var hemma hos
My i går och grillade. Nästan alla Östertjejerna dök upp och vi hade
så trevligt. Alltid roligt och träffas offwork. Glömde och fråga om
jag fick lägga upp foton så inga bilder från grillningen.

My bor utan för Kvibille och det är så vackert just nu överallt. Men det
är ju lite speciellt med landet. Ett vacker lugn som sprider sig
in i själen. Just nu är det så vackert ute så man nästan blir religiös.
Det är så himla grönt och hur många blommor, träd och buskar som
helst står i full blom. Det är så läckert. Vilken explosion det är.
Sverige är fantastiskt just nu.

Det gäller att passa på och vara ute så mycket som möjligt.

Visst ska man titta i livets backspegel. Men stanna inte i det förflutna
för länge. Skit i att städa och facebooka. Ge er ut i solen men
glöm inte att skydda er från solen. Bästa skyddsfaktorn är skugga
och kläder. Jag skiter nog också att städa idag men tvätta måste jag.
Kanske fortsätta med att måla min altan. Jobbar hela helgen så
jag ska försöka njuta av solen idag stället.
Blir väl lite picknick på stranden med lite Räkor och Älsklingen.

Kommentarer
Postat av: Moncan

Hoppsan! Har inte varit här ett tag, så nu har jag läst ikapp lite.

Vilket underbart väder!

Och vi har så otroligt vackra äppelträd. Helt underbart!

Massa kramar till er allihopa!

2012-05-26 @ 17:56:22
Postat av: Carina

Du är alltid lika välkommen hit. kram

2012-05-28 @ 22:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0