Det går alltid att hitta glädje...

i musik. På hemvägen från Göteborg brast mina tårar.
Körde om långtradare från när och fjärr i det grå daskiga vädret,
Regnet hängde i luften. I baksätet sitter en trött liten Casper.
I vänstra sidofacket har jag en redbull. De servades inget kaffe
på sjukhuset och redbull fick ersätta min dagliga koffeinkick
Mögligt bröd, torr ost och vattenchoklad var det som serverades.
Casper frossar i chips och chinapuffar och samtidigt spelar vi hög
musik i bilen. Äntligen blev vi på bättre humör. Gasade på
extra för vi ville bara hem. Hem till lilla Jasmine som hade oturen
att bryta armen i går.
Jasmines pappa skickade denna bilden i går. Hon har brutit överarmen
och det går inte att gipsa. Har nu en mitella som hon ska ha i några veckor.
Kände mig så maktlös att inte få vara hos henne. Men både Jörgen
och hennes pappa tog väl hand om henne.
Casper har haft en jobbig natt. Ska försöka vänja sig att sova med denna.
En Vpapp. Ni ser själva att det inte kommer bli så lätt. Han sa att den
skavde och att lungorna kändes som de skulle spricka. Tårar och en
lång vaken natt. Vaknade och fick panik. Läkaren försäkrades oss att
det går att vänja sig vid den. Vi fick ingen apparat med oss hem för den skall
beställas först.
Eftersom det är hallowen så får vi väl ha en spökbild från avd 334.
 
 

Kommentarer
Postat av: Moncan

Åh hur det blev! Massa kramar.

2012-11-04 @ 10:29:51
Postat av: Carina

Kram Moncan.

2012-11-04 @ 21:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0