Ladda batterierna...

 Precis som min iphone som totalt slocknade och blev svart
så behövde jag också ladda om mina batterierna.
Äntligen ledig och sovmorgon idag. Men det tyckte barnen var
överskattat och började väsnas 06.20. Morgonhumöret sjönk
som Titanicbåten. Min strålande sambo fick mig på gott humör
och när jag lämnat barnen i skolan bestämde jag mig för att ge mig ut till
havet. En promenad i ett grådaskigt väder.
Jörgen är verkligen min livboj och stora kärlek i livet.
Härliga stenhuggeriet laddade om mitt kroppsbatteri.
Gjorde inget att vädret var grått. Efter helgens bravader var jag helt slut. Jobbat och
firat lilla Casper som fyllde år.
Casper som fyllde 7 år fick en Ipad. En liten morot för att han ska orka med sin
andningsmask.
Sofia hade köpt en liten elefant som han blev så glad för.
Eftersom det var pappa vecka så hade vi kalas hemma hos hans pappa. Jättetack till
Anders och Linda som fixade så fin fest. Roligt att träffa Lindas pappa och tvillingbror Niklas samt
alla andra.
Min mamma och Erik kom också ner. Självklart var lilla Bosse med också.
En trevlig helt trots man jobbat.

Kommentarer
Postat av: Moncan

Ja och vi som inte fick tag på er eftersom Röffe dessutom skrivit ner fel mobilnummer :-(
Men hörredu.... Casper är inte liten längre ;-) Han är en stor och jätteduktig kille ju :-)
Kram till er allihopa!

2012-11-14 @ 20:26:38
Postat av: Carina

Ingen fara. Kram

2012-11-19 @ 16:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0