I huvudet på en 43-åring..

Fick nästan fundera. Hur gammal är jag? 43 år stämmer nog rätt så
hyfsat. Fast för ett tag sedan kände jag mig som 104 år. Så trött
och sliten. Nu har jag startat mitt nya liv. Bort med allt ont som varit.
Peppar peppar så har det gått riktigt bra. Trodde aldrig att det skulle
gå så bra att jobba med mitt onda knä. Gick min första långpromenad
på länge i söndags. I dag har jag börjat träna på gym. Lite öm nu efteråt.
Men det känns riktigt bra. Nu är jag på G.
Smärtans ansikte har försvunnit.
Pigg och glad ska man vara. Precis som denna lilla krabaten som dök upp
 här utanför häromdagen. Tack till Peter i fotoklubben som hjälpte mig snygga till reflexen i ögat
på ekorren.
Vackert som i en saga? Sagoängen besökte vi häromdagen. Vackra Galgberget. (Kan
vara Jörgen som tog detta fotot.)
Min lilla söta smula ställer upp som modell.
Casper har tappat en tand och nästa vecka åker vi till Göteborg. Det är jdet u sportlov och då passar
vi på att besöka Drottning Silvias barnsjukhus. Nu är han äntligen kallad för att få sin
andningsmask. Han har ju andningsuppehåll på natten.
Jörgen fikar och det var verkligen varmt i lördags. 18 grader varmt,
I söndags var det kanske inte lika varmt. Men vi passade på att grilla på stranden.
Så tankar som snurrar nu i mitt huvudet idag är energi och kärlek till min familj.
Hoppas ni andra också har det bra, Kärlek till er alla.

Kommentarer
Postat av: Moncan

Vad skönt att du känner dig piggare igen :-)
Kramis till er alla och en massa kärlek :-)

2012-10-24 @ 20:04:59
Postat av: Carina

Ja jättekram och kärlek tillbaka.

2012-10-24 @ 21:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0