Jag får liksom ingen ordning...

På mitt liv sjunger Lars Winnerbäck. Känns som det stämmer in på mig just nu,
I måndags lämnade jag över nyckeln till min lägenhet och det var som all
energi försvann i min kropp. Hade semester mån och tisdag och jag satt
i soffan som en zombie. Totalt slut. Har jätteont i mitt knät. också.  Handen svullnade upp
efter första blodprovet på jobbet i onsdags men har inte gjort så ont.
Känner mig som en nittioårig kärring med massor av krämpor.
Jag är så gnällig.
Idag är jag hemma för sjukt barn. Casper fick sin influensa spruta igår.
Är öm i armen och hängig. Tur i oturen så får mitt knä vila lite. Fattar inte
hur man kan vara så defekt. Hela höger sida. Foten, knät och handen.
Så fort det känns bättre ska jag försöka sätta igång med någon form av sjukgymnastik.
Casper vilar i sitt nya rum. Inte riktigt ordning men nästan.
Nästa vecka kommer de och fortsätter med sovrummet i källaren.
Ska bli skönt att få ordning på allt.
Jag inte fotat så mycket den sista tiden. Längtar ut att få fota lite höstlöv. Kanske hinner med
något i helgen. Här ett litet foto på mamma och Bosse.
 

Kommentarer
Postat av: Moncan

Skickar en kramhälsning! Och du.... man får vara en zombie-vilare ibland - tycker jag alla fall. Kram och hoppas alla krämpor blir bättre snart.

Svar: tack, jadå lite bättre är det. kram från Carina
Carina

2012-10-06 @ 23:30:05
Postat av: Carina

Jättetack,skickar kram tillbaka, lite bättre känns det nu

2012-10-07 @ 12:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0