Spöken och kärlek...

Man sitter i soffan när plötsligt källardörren öppnas.
Det finns ingen annan hemma än det halvslitna medelålderspar som sitter framför teven och slötittar på en repris. Dörren kan inte öppnas av sig själv. Hjärtat far upp i halsgropen. Ett par svarta öron är det första man ser och sedan ett par gula ögon som stirrar förskräckt på dig. Är det ett spöke? Nä men grannens katt som kommer upp från vårt sovrum. Ytterdörren har stått upp en stund och den har smugit ner och tillbringat några timmar där nere. Så himla snopen man blir. Tur att han inte hade kissat någonstans. Han skrämde livet ur mig i alla fall.
I går hade vi två år av kärlek. Så fort tiden går. Min kärlek är så stor och stark till min Jörgen. Älskar dig så.
I dag är jag ledig och är lite slö och slapp. Skulle egentligen varit med Casper på sjukhuset och träffat handkirurgen från Malmö och visat hans krokiga fingrar, Men läkarens pappa hade hastigt insjuknat och det blev inställd. Nu får vi väl vänta två månader till på tid. Så kan det vara.
Casper som var lite sjuk förra veckan. Blev lite rosslig och trött. Lite inhalationer så var han på banan igen. Han har varit ledsen för sin sjukdom och haft lite jobbiga tankar och det gör ont i mamma hjärtat. Blev att jag tog på mig spenderbyxan och köpte massa saker till honom. Nya, kläder, en tekniklåda och en sparkcykel.
Det gäller att ha tungan rätt i munnen. Han var så duktig och i lördags var han så pigg. Extra luft i c-pappen och näringsdrycken har gjort susen på Casper. Det är så roligt. Vi har pratat mycket och han känner sig glad igen. De negativa tankarna borta just nu.
Den här coola tjejen mår också bra.
Söt som socker.
Topmodel som vanligt.
Lite för häftiga kläder tycker jag men vissa saker går inte att stoppa.
 

Kommentarer
Postat av: Moncan

Skickar en massa kramar. Och grattis i efterskott till eran tvåårsdag!
Två år är inte sämre än 29.... haha, kunde inte låta bli ;-)

2013-04-24 @ 20:15:08
Postat av: Carina

Härligt att du stått ut med min bror så länge. Grattis till er, tack för kramarna

2013-04-25 @ 17:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0