Vänstra, hästar och bad.

Har länge haft ont i min armbåge. Typ sedan i april. Häromdagen stod jag inte ut längre. Gick till sjukgymnasten och fick reda på att jag hade tennisarmbåge och jag skulle vila och avlasta den. Jag fick inte använda höger arm alls. Han sa att jag skulle vänstra. Men inte katten kan jag göra saker med vänster arm. Fick ett band att sätta på armen. Det funkade så bra. Fattar inte hur det går till Men det avlastar tydligen muskeln och lindrar smärtan.
Ungarna som varit på vift med sina andra föräldrar är på plats. Får säga att man inte riktigt är inne i mammarollen. Van att vara själv och bara ta hand om Mille. Alla ljud och stoj. Men man vänjer sig snabbt igen.
Då får man ta ut barnen på landet och låta de bada av sig. Lugnt och fridfullt. Nästan.
Mille trivdes så. Springa lös och bada.
Jasmine trivdes som fisken i vattnet.
Casper med.
Jörgen trivdes på land med Mille.
Jasmine visar sin bikini.
Fika på bryggan.
Tessan red förbi.
Fin häst.
Jasmine hoppar för glatta livet.
Söt hund. Wiktor var självklart också med. Man han gillar inte att vara med på bild.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0