Äntligen...

Ja då var det äntligen dags för ett nytt blogginlägg. Fick lite bannor för att det vara lite tyst på sidan. Men nu är jag här igen. Har varit sjuk nästan en hel vecka. Var hemma två dagar från jobbet men jag kände mig inte alls bra på hela veckan. Som så många andra har jag varit förkyld och hängig. Jag och Jörgen skulle varit på spa i Tylösand i tisdag men det fick vi boka av eftersom jag var sjuk. Vi får försöka hitta en ny dag. Nu är jag frisk och tillbaka med full kraft.
Vädret är väldigt varierande och i lördags när jag jobbade så sken solen och värmde upp omgivningen. Såg en man som gick med bar överkropp och shorts. Lite väl tidigt i mitt tycke förstås. Idag blev jag jättesnopen när snön hade vräkt ner. Hade missat helt att det skulle bli snö.
Mobilfoto som bevis. Längtar efter vår men visst är det lite för tidigt att sukta efter våren,
I fredags klippte jag mig och slingade håret. Lite förnyelse får man ha.
Några nya foton har jag inte. Denna är från en kall söndag i januari.
Hamnen i vinterskrud. Vi får vänja oss ett tag till med vintern.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moncan

Uschamejan vad kallt det ser ut på de dära fotona! Nu är det mera som bomull och ser så himla vackert ut. Inte är det dyngkallt heller, så när det är så här tycker jag att det är okej med vintern faktiskt.
Tråkigt med din förkylning, hoppas du får vara frisk nu. Kramar!

2013-02-06 @ 20:11:49
Postat av: Carina

Ja nu är det mer behagligt runt nollan är helt ok. Jag nu vill jag vara frisk. Kram

2013-02-06 @ 21:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0