Varmt så det kokar...

Oj vilken het dag det blev. Man blir helt orkeslös. En liten tur till Haverdalstrand blev det idag. Tyvärr hade brännmaneterna tagit över havet.
Fina men farliga. Barnen vågade inte att bada. Vi hade med oss Gabriel och Wiktor. Mina barn har åkt till Dalarna med sin pappa.
En hel strand för oss själva. Mille sprang av glädje och...
vilket mirakel, han går på vattnet.
Det gällde att titta på rätt håll. Mörkt åt ena.
Ljust och fint åt andra.
Badkrukan Garbriel.
Fint i Haverdal.
Häromdagen var vi på Ugglarps stranden.
Då var det bara små lätta moln.
Mycket folk. Fick knappt plats.
Annars var jag lite krasslig häromdagen. Fått i mig något olämplig så här i rötmånaden. Jag har ju känslig mage och det är faktiskt den första dagen som jag känner mig helt ok idag.
Mille växer och frodas.
Älskar att vara på hundrastgården och busa. Här med taxen Hipp eller var det Hopp han hette?
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moncan

Vilka härliga bilder!
Läskigt med brännmaneterna.
Många kramar!

2013-07-30 @ 11:28:05
Postat av: Carina

Tack kram Maneter slipper ni i Värmland

2013-07-30 @ 23:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0