Om ni undrar...

varför jag inte bloggat så mycket den sista tiden så beror det på datorstrul. Båda min och Jörgens har krånglat. Nu fungerar Jörgens mac i alla fall. Sedan började vår semester inte så bra. Jörgen har plågats av sitt diskbråck och haft det jättejobbigt. Börjar äntligen bli lite bättre nu. Jag har haft ont i min armbåge men det har inta alls varit så jobbigt som det varit för Jörgen. Mille far runt som ett yrväder och ungarna bråkar och man känner sig som familjen Taikon. Känns som jag bara varit en sur tjatig gammal morsa. Men jag kan verkligen bli sur på denna barnaskara som bara vill sitta och häcka framför datorn. Inte resa sig upp och göra ett handtag. Jag fick värsta utbrottet igår och nu får det faktiskt bli andra bullar av. De tror att världen bara snurrar kring dem och deras mobiler och datorer. Citat från ett barn i går " jag har inte fått göra på datorn på hela dagen" Dock suttit 3 timmar på morgonen och var sedan ute och badat hela eftermiddagen på brottet. Precis som det var ett straff att få åka och bada. .
Fika hos kompisarna blev det en dag. Mille fick träffa deras lilla vovve Seven. Lite rädd blev Mille.
Fina på skolavslutningen.
Jasmine hoppar av glädje för det är sommarlov.
Många promenader blir det med Mille. Han är så duktig. Växer så det knakar.
Vill vara med överallt och stjäl allt som är ätbart.  Här besöker vi hembyggdsparken i Ängelholm.
Där fanns söta djur.
Ja mycket barn och hundar. Trevlig midsommar på er.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moncan

Usch vad jobbigt för dig och Jörgen med era smärtor! Hoppas det läker nu så ni får ha en skön sommar. Vad gäller trötthet på att tjata så förstår jag, man kan inte vara glad, förstående och pedagogisk jämt, det går liksom inte.
Massa massa kramar till er alla. Trevlig midsommar!

2013-06-19 @ 19:33:53
Postat av: Carina

Tack för ditt stöd.Massor av midsommarkramar till er alla

2013-06-19 @ 23:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0