Cowboys och sängplatser...

Solen steker och värmen stiger. Puh så varmt det är idag. Man ska inte klaga men oj vad matt man blir.  Orkar ingenting denna varma dag. Häromdagen fick jag reda på att chefen över chefen vill prata med mig om artikeln i Expressen. Måndag är jag inkallad klockan 14.00. Lite lätt ont i magen. Men det som inte dödar mig gör mig starkare heller?
Jag har ju så söta barn. Så livet är ju bra ändå. Här som söta cowboys.
Sverige är så vackert just nu.
Syrenerna doftar ljuvligt och är så vackra.
Mille växer och frodas. Sover på lite annorlunda sätt.
Med huvudet upp i luften.
Hur skulle man må efter att ha vakna så här med huvudet? Ser jobbigt ut.
Glöm inte besöka Andersbergsfestivalen i Halmstad  på lördag. Fotoklubben och Tomas Di Leva kommer finnas på plast. Ta med ett foto och häng upp på tvättlina. Fina priser att vinna.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad go' Mille är. =) Tycker det är roligt att se alla fina bilder du lägger upp. Det kommer att gå bra på måndag - det är ju bra att det händer något - då kan det kanske bli förändring. Jag tycker artikeln var bra, men det var såklart tråkigt att läsa att det kan gå till så. Ha en bra helg! Vi ses! Kram.

2013-05-31 @ 22:46:57
Postat av: Carina

Tack Sandra. Snart kan vi ses med hundarna. På tisdag får Mille sin spruta.

2013-06-01 @ 12:05:15
Postat av: Carina

trevlig helg och kram förståss

2013-06-01 @ 12:05:34
Postat av: Carina

trevlig helg och kram förståss

2013-06-01 @ 12:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0