En liten grej...

Idag är det söndag och jag ska göra något jag aldrig gjort förut. Jag ska rösta i kyrkovalet. Varför? jo för att Socialdemokraternas kampanj fick mig att förstå varför det var viktigt. För att hindra att högerextremer får mer inflytande i kyrkan. Min dotter Sofia har ju flyttat till Stockholm och jobbar för SSU. Hon nu i veckan jobbat hårt med den här kampanjen. Man läsa om deras kampanj i tidningar som Dn och Metro. I går hade hon fullt upp att knacka dörr och berätta om kyrkovalet.
 
Jo hon fick gå runt med dessa frontfigurer. Stefan Löfven. Carin Jämtin Mikael Damberg och Magdalena Andersson.
Sofia och Mikael Damberg.
Stefan Löfven och medarbetarna från SSU. Bilderna är bl.a. från Socialdemokraternas hemsida.
Jag är så glad och Stolt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0