Gott nytt år

Har läst tillbaka på min blogg och tänkt sumera året som gått. Året började bra med husköp och renovering. Vi har varit så duktiga. Hösten har varit lång och de två senaste månaderna har varit kaotiska och smärtsamma.
En dejau likande händelse har kommit i kapp i mitt liv och min energi är uttömd. Jag kan bara hoppas på ett bra 2015 och försöka hitta framtidstro och se till att man kan börja njuta av livet igen. Jag lämnar ett jobbigt 2014. Jag har världens bästa familj. Min älskade Jörgen som jobbar och sliter. Min stora dotter Sofia som sätter politik och sina syskon i främsta rummet. Brinner för vad hon tror på. Jasmine som är en kämpe utan dess like. Finns någon ingen som den tjejen. Casper min hjälte som kämpar på i vått och torrt. Wiktor som finns med oss. Min mamma och pappa med deras respektive som man alltid kan ringa när som helst. Vänner och facebook vänner som hör av sig med värmande ord. Tack för att ni finns. Min älskade Mille som jag fasar över hans reaktion i kväll med alla fyrverkerier.
Har köpt lugnade tabletter till Mille för han har varit rädd i flera dagar. Vissa roar sig att provskjuta långt innan.
Nu vänder vi blad i livet och går vidare.
GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG ER ALLA
Kram

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Du har ett stort och varmt hjärta älskling! Jag älskar dig. Mitt nyårslöfte: jag ska vara där mer för dig! :) ses snart ;)

2014-12-31 @ 10:53:59
Postat av: Carina

Tack älskling, älskar dig med

2014-12-31 @ 16:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0