Nu har vi landat...

 
 
Det känns verkligen jättebra. Nu har vi det värsta bakom oss. Den tuffa veckan är över. Precis dagarna innan flytten så fick jag jätteont i knät och lite ont överallt. Blev superförkyld och det var så jobbigt att flytta och slutstäda på Väderögatan. Vilken tur vi fick så god hjälp. Speciellt av min mamma som kom ner och hjälpte till i flera dagar. Men tufft har det verkligen varit. Rörigt och stökigt har vi det men under kontroll.  Det enda jag saknar just när en diskmaskin. Hatar att diska för hand. Får se hur mycket pengarna räcker till.
 
Blev ju lite kostnad med det nya badrummet. Men fan vad snyggt det är. Heller hur? Jag är så glad att jag inte målade väggarna. Tur vi fick så många goda råd och tips av vänner och släkt.
 
Ny spis på plats.
Jasmines rum färdigt.
 
Fast lite kartonger står här och var överallt.
Casper rum också inrett. Fast båda barnen har redan stökigt.
 
Wiktors rum är i alla fall mattan på plats. Jörgen hade lite problem med det rummet. Men allt går att lösa. Fick bli en heltäckningsmatta.
Grillmästaren på plats.
Vi har sex söta skatungar i vårt träd.
Vi har nya vyer att utforska i vår omgivning på Mickedala.
Nu kan vi äntligen börja leka och roa oss lite mer igen. Ni är alla som kan och vill hjärligt välkomna att besöka oss. Lite rörigt men välkommna ska ni känna er.
 

Kommentarer
Postat av: Morfar och Solveig

Hej
Så roligt att allt har gått bra även om det givetvis har varit en jobbig period. Nu har ni jättefint och gott om plats både ute och inne. Lycka till med allt! Kram

2014-06-04 @ 15:12:38
Postat av: carina

Tack för all er hjälp också, kram

2014-06-04 @ 21:52:44
Postat av: Moncan

Vilka fina bilder och så fint ni har det. Ät chips du! Det kommer dagar då du inte behöver dom.
Om jag hade kunnat så skulle jag gärna ha kommit ner och stått för diskandet tills ni skaffat diskmaskin. Jag har inget emot att diska.
Kanske ni kan skaffa en bänkdiskamaskin så länge tills ni har pengar och plats för en stor? Vi hade det i många år och det funkade bra, men när den pajjade så slängde vi iväg den och nu lever vi utan. Även när vi får gäster osv. Men visst går livet lättare med diskmaskin ån utan, man får tid till så mycket mer än disk, speciellt när man har yngre barn än vi. Ööööh kom precis på att vi inte har några barn!!!! Bara vuxna i denna familj nu för tiden! Kram på er och lycka till med allt.

2014-06-08 @ 11:45:30
Postat av: Carina

Tack Moncan. Du får komma och hälsa på snart. Det löser sig med diskmaskinen :) kram

2014-06-09 @ 18:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0