Snart...

Är det dagen D. Måndag morgon klockan 07.15 läggs jag in för operation. Haft några bra dagar och några riktigt dåliga dagar i veckan. Snart är allt över. Kommer ligga ett dygn på uppvaket och jag har ingen aning om när jag kan meddela yttervärlden att jag lever. Den som vill får ju ringa till Jörgen. Han är hemma och har lovat att ta hand om mig både före och efter operationen. Min älskade mamma kommer ner från Värmland för att stötta mig också. Har ingen aning om jag kommer kunna gå på barnens skolavslutning. Men den veckan får bli som den blir. Jag kanske inte kommer kunna ringa för det finns risk att man är väldigt hes och har svårt att prata. Ungarna får en lugn vecka och får slippa mitt tjat. Fattar inte varför jag gör så stor grej av det hela, det är ju bara en operation.
Finns ju fler det är synd om. Stackars Rickard  Söderberg, som vi träffade förra helgen, han ramlade och krossade sin axel och fick göra en akut operation. Ja man vet aldig vart livet tar en. Stackars killarna som har drunknat i hamnen här i Halmstad.
Vi tog oss till Lynga Beach häromdagen. Vi åt fantastisk lax och tog en promenad i stormen.
De har eldat som ni ser.
Mille bus, var självklart kopplad och sprang inte alls lös och härjade på stranden och skogen.
Men det var en vacker och trevlig promenad.
Satt lite sallad till alla sköna grillkvällar vi har framför oss. För nu kommer väl sommaren.
Nästa blogginlägg kommer när jag är redo igen :) nu skall jag bara bli frisk och återhämta mig efter operationen.
Kanske jag kommer se ut så här efter operationen. Fast de ska ju operera halsen inte ansiktet förstås.
Kram till er alla. Mycket kärlek och lev livet som ni vill. Var inte rädd för att leva och bry er inte om vad andra tycker och tänker. Du är regissören i ditt liv.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annicka Ericsson

Det kommer gå fint på operationen. Bra du har som har en sådan fin man som tar hand om dig! Vi håller tummar och tassar för dig!!! KRAM

2015-06-06 @ 18:16:12
Postat av: Carina

Tack gulliga ni ❤

2015-06-06 @ 19:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0