Aldrig mer ska jag...

Dricka en vitamindryck på kvällen med koffein.
Kände mig lite trött i går när jag skulle köra hem.
laddade med en vitamindryck. Drack ungefär vid
17.00 tiden då jag körde. Var hemma vid 21.30.
Fixade lite och kom i säng rätt sent. Var klarvaken.
Gick upp kollade tv och datorn. Drack mjölk och tog
en smörgås. Inget hjälpte. Klockan 04.00 var det
sista jag såg på klockan. Sedan har jag somnat.
Var inte roligt när Casper vaknade 08.15.
Deras pappa skulle hämta dem klockan 10.00
och jag låg drog mig en stund innan jag klev upp.
Aldrig mer ska jag dricka en sådan på kvällen.
Varit som en zombie idag. Åkte upp till Mikael som
var i sina föräldrars villavagn i Olofsbo. Haft en underbar
dag och jag har faktiskt badat. Första gången i år.
Iskallt var det. Inte alls skönt. Men det är ju sommar
och då ska man bada.
Mikael jobbar sin sista vecka så han har kört hem
till Gislaved i kväll. Jag har ju semester och barnen
kommer tillbaka i morgon. Vi ska någon dag
åka till Funcity i Varberg heller hitta på något annat
skoj. Får se hur det blir.

Måsart från Skövde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0