Cirkus, sockervadd och ubåtar...

Upp klockan 07.00 när exet lämnar av ungarna.
Ingen av oss kan somna om.
Jag och Casper bestämde oss för att
gå ut och tvätta staketet inför den kommande
målningen, Vi var verkligen duktiga.
Jasmine lekte med Moa och hade fullt upp.
Staketet behövde torka så vi åkte till
Äventyrslandet. En riktig rolig dag, med till
och med cirkus. Mycket underhållande och
båda jag och barnen tappade nästan hakan.
Spännande trick och härliga djur.
Man fick inte ta foto under föreställningen.
Jag hade lovat barnen att åka pariserhjulet
men jag vågade inte. Jag hatar karuseller
och höjder. Kanske nästan gång.
Vi åt på wild west. Jag kommer vara mätt en
vecka känns det som. Gillar verkligen deras
mat och trevliga underhållning. Ungarna
tyckte att kockarna arbetade för långsamt.
Naturligtvis åt vi sockervadd och köpte lotter.
Tiden gick fort och när vi kom hem fortsatte jag
och Casper med målningen. Han målade ubåtar
och maneter på staketet. Fint blev det i alla fall och
visst kommer det att ta tid. Speciellt om
Casper ska hjälpa till. Lärdom till i morgon?
Ta sämre kläder på mig. Även om jag var försiktig
så hade jag måla färg överallt.


Swisch vad det går fort i tekoppen.

Den duktiga cirkusartisten.

Får svindel bara jag tar ett foto på en karusell.

Man lägger inte citronservetten i dricksglaset, Casper.

Vårt nymålade staket. Ni får titta noga efter ubåtarna och maneterna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är duktig Carina, Kram

2010-07-19 @ 23:19:36
Postat av: Carina

Tack, så mycket.

kram tillbaka till namnlös

2010-07-19 @ 23:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0