Efter regn kommer solsken.

Fick en släng av dålig självförtroende igår efter min
jobbarkompis kommentar. Men känner mig
lite peppad av alla kommentarer och mail.
Tack alla.
Vilken regnig dag. Trist för alla som hade
tänkt att gå på marinfestivalen. Det blir en
blöt tillställning. Men i morgon verkar det bli
fint. Så då får man gå en runda.
Annars kommer Mikael i kväll. Fredagsmys
med barnen. Han är barnledig så det blir bara
mina barn.
Inte kul på jobbet. Är helt slut. Dålig bemanning.
I dag blev en kollega sjuk. Det som inte får hända.
Känns som min semester är helt som bortblåst.
Redan trött och ont i ryggen. Det är bara att bita
ihop och låtsas som det regnar och det gör det ju också.
Nästa vecka blir nog bättre.

Kommentarer
Postat av: Monica

Stor jättekram! Från Värmland och pissväder! Och från mig förstås. Mer från mig än från värmland ;-)

2010-07-30 @ 19:53:11
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.se
Postat av: Carina

Kram tillbaka, pissväder här med.

2010-07-30 @ 20:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0