Spännade morgondag...

I går damp Mikael och hans töser ner här i Halmstad.
En liten runda på stan och badat har vi hunnit med idag.
I morgon stundar en spännande dag med Pink konsert
i Göteborg. Mina favoriter är dock Takida som är förband.
De är ju Mikaels tösers stora dag. Men det ska bli kul att
få följa med. Länge sedan man var på sådan konsert.
I kväll har vi grillat och lyssnat på Pink och Takida.
Nu sitter alla med varsin dator och äter godis.
Annars har jag lite huvudbry. Funderar på att köpa
ett objektiv. Sara har ett lite billigare alternativ till sin och jag har
provat och funderat. Läst på alla sidor och vet varken
ut eller in. Får se om jag har råd och hur stor
lön jag får.

Mina vinbär är mogna. Gillar inte vinbär så fritt fram alla fåglar.

Kommentarer
Postat av: Monica

Man kan lägga dom som prydnad på tårtor till exempel. Ha en bra dag i morrn.

2010-07-23 @ 00:07:54
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.com
Postat av: Carina

Synd att ingen fyller år så jag kan baka en tårta. Ett bra tips.

2010-07-23 @ 11:20:36
Postat av: Monica

Mäh! Man kan väl baka en bakelse då. Då behöver ingen fylla år :-)

2010-07-23 @ 17:15:45
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0