Facebokupprop...

Var väl egentligen inte tanken när jag skapade sidan:
Sjuksköterska söker jobb, minst 36 900 kr vill jag ha.
Men wow snart 6000 som gillar sidan.
Engagerade sjuksköterskor och andra som tycker
att sjuksköterskans lön är låg.
Till och med den nya tidningen vårdfokus har hört av sig
och ville skriva lite webbtext om gruppen.
Riktigt roligt. Satt bara hemma och tyckte att jag hade dålig lön.
Speciellt sjuksköterskorna på sjukhusen är underbetalda och
har dåliga arbetsförhållande. Jag trivs jättebra med mitt jobb
som kommunsköterska och har inte direkt dåliga
arbetsförhållande. Bara dålig lön.







Kommentarer
Postat av: Monica

När du nu ändå skriver om det så blir jag ju jättenyfiken på vad en sjuksköterska tjänar?

2010-05-12 @ 23:49:46
Postat av: Carina

Det ska ja berätta när vi ses nästa gång. Kram

2010-05-14 @ 15:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0