Fokus...

Om min kropp var blytung igår känns den mer som järn
idag. Min huvudvärk var som ett fyrverkeri och idag som
ett öres puffar. Min hals är inte som det tjockaste
sandpapper. Ja lite bättre är jag idag. Men långt ifrån bra.
Orkade ta mig till Eurostop och fylla på mitt kylskåp
som ekade lika tomt som plånboken efter jul.
Naturligtvis glömde jag köpa kaffe och fick åka
tillbaka. För kaffe slav är jag.  Går inte vara utan.
Annars, suttit en stund i solen. Kollar tv och tar det
lugnt. Har bestämt för att inte puffa på kroppen med
berocca eller så. Ska läka av sig själv och inte ha
för bråttom tillbaka till jobbet. Verkligen stanna hemma
tills jag är bra. Man har jobbat för många gånger halvdålig
och de straffar sig självt. Karensdagen är ett val till
att man går dålig till jobbet. Det kostar att vara sjuk.



Kommentarer
Postat av: S

Hoppas att du kryar på dig snart mammis! många tankar och kramar till dig. Love you

2010-05-26 @ 20:17:40
Postat av: Carina

Tack. Saknar dig. Love you too, Hälsa släkten och krama Tarzan.

2010-05-26 @ 21:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0