Picknick...

Vaknade i morse med världens ont i halsen.
Kroppen kändes som bly. Hela morgonrutinen
gick i ultrarapid. Fumlade i mig en brustablett
av berocca. Hasade mig till jobbet. Kämpade
plikttroget igenom mitt arbete. Stämplade ut lite tidigare
och svängde förbi simmons livs för att handla
några halstabletter. Skyndade mig hem för att
packa ordning till picknick på dagis.
När man väl var där fick jag lite extra energi
och fick en trevlig kväll med mina barn.
Eller med några mammor. Barnen såg jag inte
röken av. De hade fullt upp med sina kompisar.

Fick jag på mail idag från min pappa och hans Solveig.

Kommentarer
Postat av: Monica

:-)

Härligt mail.

2010-05-21 @ 17:08:54
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.com
Postat av: Carina

Inte varje dag man får sådan hälsning

2010-05-21 @ 18:41:45
Postat av: Carina

Ville bara poängtera, Bengt är inte min pappa.

Så det inte blir något missförstånd.

2010-05-22 @ 10:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0