Turist i tillvaron...

Lite dålig uppdatering av bloggen får jag väl erkänna.
Varit fullt upp hela veckan.
En sväng i Helsingborg har det blivit.
Våren har kommit betydligt längre där än här.
Rhododendrerna i full blomning.
Satt på haket och avnjöt en helt underbar middag.
Godaste vitlöksbröd jag någonsin ätit.
Helsingborg kändes lite kontinentalt och mig att må som
en turist i tillvaron. Tyvärr hade jag inte kameran med
mig så inga bilder.
Längtar just nu efter semestern och sommar.
Lite sommarvärme idag när jag anlände en snabbis
i Gislaved. Gått in mina nyinköpta joggingskor.
Kameran hängde med.


Blommor och bin.
Lovar bättring till nästa vecka...






Kommentarer
Postat av: Monica

Vilka fina bilder. Är de nedersta grenarna med blommor från Helsingborg, Halmstad eller Gislaved? Nåt sånt finns inte här än :-(

Men igår var det jättefint och varmt.

2010-05-16 @ 11:29:18
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.com
Postat av: Carina

Båda bilderna är från Gislaved

kram

2010-05-16 @ 14:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0