Vårrusat...

Vaknade i går med huvudvärk som ett gnistregn.
Som tur var jag ledig och Jasmine kände sig inte heller
bra. Vi tillbringade förmiddagen i soffan.
Kände mig hängig hela dagen och på kvällen
var det ju dags att rusa in våren på galgberget.
Kände inte alls för det speciellt när man såg regnet
strila ner från himlen. Men jag åkte dit i alla fall.
Hade ingen lust att lämna bort barnen när det
var min vecka heller. Regnet höll uppe och bestämde mig
för att gå dom där 5 km istället. Men när jag väl
var där så blev jag lite peppad och försökte springa.
Men näsan rann och det kändes inte alls bra.
Sprang bara halva. Kom på sedan att jag ju glömt
att ta allergi tabletten. Var ju därför jag var så seg.
Jag brukar orka springa hela även om jag är otränad.
Så det kändes tråkigt. Men vi hade en trevlig men kall
picknick.

Peter Siepen underhåller oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0