Fotoutställning...

Då var det klart. Mina foton finns i glasmontern på Nyhems
servicehus. Det blev verkligen uppskattat, både bland
de äldre, personalen, byggjobbare, anhöriga och städerskan.
Jättekul. Jag har redan fått erbjudan att
ställa ut på två boende till. Känner mig stolt idag.
Upp som en sol.
I går åkte jag till Mikael och vi hade en helt underbart mysig kväll.
Lägenheten känns som vanligt tom ikväll. Men jag har ganska
mycket inbokat denna vecka så jag ska nog överleva.
Tog en liten runda på östra stranden och ut mot piren.
Testade hur vattentäta mina skor var. Hyfsat med tanke
på hur blött det var. Blir riktigt kort promenad. Precis som
detta blogg inlägget blev.

Förbannat fina bilder tyckte denna personen.


Blomman med biet blev mångas favoriter.
Gå gärna dit och titta. Finns precis till höger när man kommer in.


Kommentarer
Postat av: Annelie EE

Kul med din utställning! Jättefina bilder!

2010-10-25 @ 18:41:20
Postat av: Carina

Tack Annelie, roligt att göra något utöver det vanliga för pensionärerna

2010-10-25 @ 18:49:12
Postat av: Mib

Jättefina foton du tar så det är klart att det uppskattas. Extra fint blev det att få se dom i ramar och uppställda så där. Alltså jag tycker du tar jättefina foton Carina. Kram och ha en bra dag!

2010-10-26 @ 06:49:21
URL: http://mibfilosoferar.zoomin.se
Postat av: Carina

Ok MIB. Ha en bra dag du med. Kram

2010-10-26 @ 09:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0