Höstmys...

Får lov att säga att hösten är mysig.
Härliga färger och man behöver inte ha dåligt
samvete för man sitter inne.
Idag fick vi sitta inne för det brann på industriområdet.
Giftig rök låg över Fyllinge. Eftersom det blåste som
bara den och inte luktade nämnvärt så var det nog ingen
större fara. Men vi satsade på lite städning
och höstpyssel. Barnen har gjort fler figurer av
kastanjerna. Jasmines tålamod tröt  fort då de gick
sönder hela tiden.
Casper ville bada och låg länge i badkaret.
När jag sa till honom att hans skulle gå upp för
hans hud blir för torr, säger han:
- Jag är ju jätteblött, då kan jag ju inte bli torr.
Nä ,lite konstigt är det ju att man blir torr av att bada.

Mitt höstpyssel.

Bildpyssel. Det är en liten fågel i hörnet.


Kommentarer
Postat av: s

vad fint!

2010-10-03 @ 16:52:20
Postat av: Carina

tack, S

2010-10-03 @ 17:09:23
Postat av: Mib

Åh Casper har ju verkligen helt underbara kommentarer! Gullungen!

2010-10-04 @ 18:00:19
URL: http://mibfilosoferar.zoomin.se
Postat av: Carina

Ska hälsa honom det MIB

kram

2010-10-04 @ 20:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0