Ned som en pannkaka...

Ja alla dagar i livet kan ju inte vara bra.
I motgångar blir man stark eller?
Har fått lite kritik för min blogg och som ni ser
valde jag att ta bort förra inlägget.
Kunde inte i min vildaste fantasi tro att
någon skulle ta illa upp för det inlägget.
Min blogg är inte offentlig och jag delar den
med mina vänner. Tycker man inte om vad
jag skriver kan man välja en annan sidan.
Men skit samma ned som en pannkaka och
upp som en sol. Jag skriver för min skull.
Tappade gnistan men nu är jag tillbaka.
Ingen kan stoppa det skrivna orden.
Nu får jag väl skit för detta inlägget.
Men jag bryr mig inte.
Idag åkte jag en runda till gekås igen.
Handlade fler fotoramar. Nästa vecka ska
jag ställa ut mina foton på Nyhems servicehus.
Finns en massa tomma glasmontrar där
och jag frågade om jag kunde fylla det med
mina foton istället. Det fick jag.
Tror det blir uppskattat.
Har även fått ett usb minne och fylla foton med till
fritidsverksamheten i kommunen. Ska göra några
bildspel som de äldre kan sitta och prata om.
Roligt att bilderna kommer till nytta.
Idag sa Casper att jag såg ut som en apa i håret och
behövde gå och klippa mig.
Jag hade tänkt att gå och klippa mig när jag
fått lön. Lite sårad av hans hårda ord. Men av barn och
fyllehundar får man veta sanningen.
Haha, han är för söt min son.


Lite Stockholm.








Kommentarer
Postat av: Anders

Missade tyvärr förra inlägget, men håller med dig, gillar inte folk vad man skriver kan de stänga ned med krysset högst upp till höger. Kul att dina bilder kommer till nytta =D



/Anders

2010-10-24 @ 00:24:12
URL: http://www.andersreitmaier.wordpress.com
Postat av: Carina

Tack Anders, Ja det är roligt att mina bilder kommer till nytta. Gamlingar är ju inte så kräsna. Då duger man som amatör.

Man kan aldrig göra alla nöjda här i livet. När man bara har goda avsikter så är det tråkigt när inte alla förstår. Skrev bara om min kära arbetskamrat som gått bort.

2010-10-24 @ 00:46:21
Postat av: Mib

Kramar om dig. Nej man kan aldrig göra alla nöjda, men ord kan göra ont ändå <3

Skriv på, ingen annan kan veta vad man känner och man har rätt att känna och tycka och tänka vad man vill så det så!

Casper är helgo! Så himla härlig! Krama om dom bägge två från mig.

2010-10-24 @ 11:31:42
URL: http://mibfilosoferar.zoomin.se
Postat av: Carina

tack MIb, dina kramar värmer.

2010-10-24 @ 11:46:31
Postat av: Solan

Strunta blankt i vad dina läsare tycker. Passar det inte så kan man göra andra saker än att reta sig på en blogg. Gud så barnsligt!! Skriv om det du känner för det är ju faktiskt du som bestämmer. Och jaa Casper är alldeles görgo, Jasmin oxå.

Kramar

2010-10-24 @ 12:19:20
Postat av: Carina

Tack Solan. Jag försöker verkligen tänka efter vad jag skriver om skulle aldrig vilja göra någon illa. Är förvånad hur det kunde bli så här men man lär så länge man lever.

Många kramar.

2010-10-24 @ 12:35:00
Postat av: Solveig

Hej, Carina.

Läser alltid din blogg fina tankar och reflektioner. Ordet är fritt du får skriva om vad du vill passar det inte sååååå.

Kramar.

2010-10-25 @ 19:30:24
Postat av: carina

Tack, Solveig det värmer gott att höra.

Kram

2010-10-25 @ 19:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0