Varför...

Blir man alltid sjuk när kylskåpet är som tommast?
Legat pall hela dagen i feber och ont i magen.
Nu när jag känner mig lite piggare vill man ha något
gott att äta. Då är kylskåpet tomt. Skulle åkt till Mikael
ikväll och hade inte handla hem något. Trist. Är inte
jättehungrig men endast ett 1 ägg till lunch känns lite
för lite. Får se om jag får lite extra energi att gräva
fram något. Sådana här dagar saknar man en sambo.
Kände mig lite små hängig efter jobbet i går. Köpte
en c-vitamin dryck som stärker immunförsvaret
men precis innan jag skulle lägga mig blev jag dålig.
Casper var ju sjuk i helgen och nästan hela dagis med
personal hade varit sjuka i helgen. Så något smittsamt
går visst i krokarna. På jobbet är många jätteförkylda
men det är ingen förkylning jag har.
Jag hoppas jag blir bättre till lördag då min kusin
fyller 50 år. Vill jättegärna vara pigg och träffa Mikael också.
Känner mig som gamlingarna på jobbet som bara
pratar sjukdomar. Hoppas ni står ut.

Om ni tittar noga så är den lilla pricken en segelbåt.
Lite så jag känner mig.
Ensam ute i horisonten.
Skojar, inte så farligt som det låter.




Kommentarer
Postat av: Annelie

Krya på dig, Carina!

Behöver du hjälp med handling så får du hojta till - bor ju nästgårds.

2010-09-16 @ 18:53:39
Postat av: Carina

Tack, Annelie så gullig du är, lovar att jag ska

hojta till. Är lite piggare.

Kram

2010-09-16 @ 20:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0