Det är nästan så att man...

Längtar efter att få skrapa rutorna på bilen. Förra året
så var jag jättetrött på att skrapa rutorna på
morgonen. Började ju tidigt i oktober. Nu hade man
blivit glad för lite frost. Det är lite svårt att tro att
det snart är jul. Ska plocka fram lite tomtar och julgranen
i helgen och försöka plocka fram mer julstämning.
Man måste ju försöka.
I går var jag på en mysig julfest med fotoklubben.
Nästan som man kom i julstämning. Vi hade anordnat en
bra föreläsare som heter Magnus Person och är naturfotograf.
Man sitter insjunken på stolen och rökdoften från
den brända porslinstomten börjar försvinna. ( vi delar
lokal med porslinsmålare och brandlarmet gick för
något låg och brände vid i ugnen)En tapper skara
försöker hålla ögon öppna efter kanske en hård
arbetsdag. Men det var inte svårt att hålla sig vaken.
En resa genom natur och kust fortlöpte varvade med
humor och mystik. Lite historia och kamerateknik.
Bara att njuta och känna att man ler med hela kroppen.
För ni vet ju att fotografering är min stora passion i
livet.


Magnus förbereder sig och Styrelsemedlem Ulrika drömmer sig bort.

Andra duktiga fotografer som lyssnar spänt.

En svår fångad Canon diggare.

Lärde mig lite nya trixs med kameran. Men jag får nog öva mig lite mer.

En till Spaider bild så klart :)

Trevligt sällskap och god mat
.
En bild på oss i Halmstad fotoklubbs styrelse.
Ulrika, Rikard, Jag Lena Maggan och Jonas.
Jag tycker vi är jätteduktiga och har fixat ett bra år för
fotoklubben. Nästa år blir det ännu bättre. Vilket program vi har
satt ihop. Med fotohelg i Gullbranna. Besök i professionella fotostudio
och faktiskt ett prova på studiofotografering hemma hos mig.
Regelbunden fotofika i vår lokal på Andersberg. Bara häng
med ni som gillar fotografering.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hej!

Trevliga bilder och pratbubblor :-) Dessutom trevlig läsning! Tack själv och roligt att min bildvisning blev lyckad.



Mvh

Magnus

2011-12-15 @ 23:56:28
URL: http://www.vastkustenfoto.se
Postat av: Carina

Ja det var en mycket trevlig föreläsning och kväll.

2011-12-16 @ 08:08:35
Postat av: JP

Tack och god jul till fotoklubben.

Nästa år ska jag vara med på så mycket mer! :)

(Nyårslöfte kanske???)

2011-12-16 @ 09:52:09
Postat av: Carina

Jag lovar att påminna dig JP

kram

2011-12-16 @ 13:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0