Inte nu...

En olycka kommer sällan ensam. Just nu är jag
bekymrad för två stycken. En nära vän till
familjen som inte mår så bra. Håller
alla tummarna jag kan för denna trevliga
unga man. Sedan ligger vår fyrbenta
vän Tarzan på djursjukhuset med, syrgas
dropp och får blod. Hunden Tarzan flyttade
för ett tag sedan upp till min mamma i Värmland.
Han trivdes aldrig att vara ensam. Jobbar man
heltid så måste de vara ensamma en stund.
Mamma är ju pensionär och Tarzan har det
så bra hos henne. För ett tag sedan fick han
borrelia och trombocytepeni. Fått en massa
mediciner. Nu hade han börjat kräkas blod
och fick läggas in akut. Jag har gråtit floder
i kväll. Man blir så bekymrad för hunden
och även för min mamma. Känns orättvist
om något går fel nu.
Ja livet svänger.
Min oro för Casper gnager inom mig också.
Men han är så go glad och det betyder så
mycket.

Lilla Tarzan.

Ett stort GRATTIS till Chrille som fyller 18 år
idag. ( Min brors son)


Kommentarer
Postat av: Solveig O

Ja jag förstår om du är ledsen både för hunden och för mammas skull som nu har en sjuk hund att oroa sig för. Ibland kommer allt på en gång. Kram Solveig/pappa

2011-02-24 @ 14:28:32
Postat av: Mib

Usch ja lille bubben Tarzan vi är också så oroliga. Och tänker mycket på din mamma <3 Hoppas så innerligt att det vänder så han blir bättre vovven.

Och så en varm kram till dig också.

2011-02-24 @ 20:48:25
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.com
Postat av: Carina

Tyvärr dog igår. Inte roligt alls.

Kram tillbaka till er.

2011-02-25 @ 21:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0