Lite små deppig men...

Haft en trevlig dag med sällskap av Åleds-
kompisarna. Vi har ätit hamburgare och
fikat. När de sedan gick så spreds sig en tomhet
inom mig. Man tänker mycket och känner
efter alldeles för mycket. Tur att ungarna piggar
upp. Blev lite slö och slapp efter det.
Men det vänder väl snart. Kanske är
våren på gång. Funderat mycket
på vad man ska hitta på semestern i sommar.
Behöver något roligt att fokusera på.
Tittar jag på min budget så är det väl en
tältsemester som ligger närmast till hands.
Är bara vädret bra så älskar jag och campa.
Inte i naturen utan på en camping.
Ungarna gillar också campinglivet.
Visserligen var det husbil vi hade förr.
Men tälta vore inte så fel.
Nu blir det att kolla på melodifestivalen
och poppa popcorn.

Annas söta lilla Nova som kom på besök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0