Sömnlösa nätter...

I natt kunde jag verkligen inte sova.
Vindens framfart gjorde mig sömnlös.
Vände och vred som så många andra
nätter. Vet inte varför jag haft problem
med att sova den sista tiden.
Men i natt var det helt klart vindens fel.
Hela tiden hördes en massa ljud.
Jasmine vaknade också av alla ljud
och jag fick sällskap i sovrummet.
Jag kan bli väldigt förvånad över mig
själv att jag kan vara så pigg fast bara
4-5 timmars sömn per natt de senaste
tre veckorna. Varför sover jag dåligt då?
Ingen aning. Lugn jag är inte deppig av något
slag. Får väl sluta med att sitta vid datorn
precis innan jag ska lägga mig. Håller
ofta på med bilder sent. Får skärpa mig.
Dricka varm mjölk och försöka varva ner.
Nu är jag ledig fram till måndag.
Ska bli skönt att vara ledig. Men tungt
att gå på begravning.
I morgon ska Casper till sjukhuset
och träffa läkaren om hans nacke.
Äntligen har vi fått tid och det ska bli intressant
att se vad det leder till.

Har försökt fota mig själv idag på jobbet. Jättekul att fota alla
andra. Men jag blir så dålig på foto. Katastrof. Får ta något
annat foto. En kollega gjorde ett tappert försök idag.  Tack Anja.

Fin solnedgång i kväll. Tog en promenad i blåsten och sedan
ett litet gympa pass med kinect. Barnen har varit hos sin pappa
för han fyllde år idag. Men nu sover de sött i sina sängar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0