Heartbraker...

Är en film jag såg igår. Underbar tjejfilm som kanske killar också kan
gilla. Vackra skådespelare och omgivning. Knasig handling och inte
mycket action. Som pricken över i så lever film Dirty dancing i den.
Det är ju en film man kan se tusen gånger och aldrig tröttna på. Jag vet
att ni killar aldrig kan förstå det. Men så är det bara. Finns ingen annan
film som jag känner så för. Filmen heartbraker helt klart sevärd.
En film man blir glad av. Filmen Tintin ska vi se på torsdag. Den
ser jag också fram emot att se. Den verkar trevlig.

Så hyr Heartbraker om ni är sugen på en lättsam romantiks komedi.

Häromdagen kom jag och tänka på min gamla klasskamrat Madeleine
som dog i cancer och aldrig fick se sina barn växa upp. Tog denna
bilden till minnet av henne.

Denna vecka är det höstlov och jag har ledigt till söndag.
Känns så himla skönt. Veckan går i städets tecken. I går städade
vi Caspers rum. Blev jättefint. Jasmines rum vet jag inte om jag
orkar med. Blev trött bara jag gick in där.
Litet besök hos kompisarna i Åled och Halloweenfest hos Jörgen
på fredag ska vi också hinna med. Lite fotografering står också
på agendan. Så fullt upp har vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0