Sjuklingar...

Detta inlägget skrev jag igår men
la aldrig ut det
En efter blir bara sjuk. I helgen blev ju Jasmine sjuk
och hon har inte varit riktigt bra på hela veckan.
Men envis som hon är har hon vägrat att vara
hemma. Hon älskar verkligen skolan. I går
ringde de från fritis och sa att Casper hade feber.
Bara att åka hem. En jobbig natt fick han och
kräktes och var gnällig. När jag vaknade i morse
så kändes det som jag gått in i en vägg. Helt uslagen
och ont i halsen. Har försökt att städa eftersom Casper
fyller år i morgon och vi ska ha lite kalas för honom.
Men jag har inte orkat alls. Jasmines hals såg inte
alls bra och vi fick en tid till vårdcentralen. Det var
halsfluss och Casper hade också det. Vi fick
pencillin allihop.
Annars har var det en händelserik dag igår.
Många som råkade illa ut. Då tänker jag på
branden på Vallås. Fy vad otäckt.

Kompisen Anna systers Marias bil. Anna har fotograferat.
20 bilar och förådd som brunnit upp. Så himla onödigt.

Ett till foto som Anna tagit.
En annan otäck sak som hände igår var att min svägerska och hennes
dotter var med om en trafikolycka, De blev påkörda på höger
sida och både brandbil och ambulans kom fick komma. Dottern satt fast
i bilen och fick  sedan åka ambulans och göra en
CT undersökning för hon mådde inte alls bra.
Men som tur var inga allvarliga skador. Men klart chockade båda två.
Dottern hade varit så duktig. Skönt när allt går bra. Man får sig en
tankeställare när det händer sådana saker.
Livet är kort. Var rädda om er. Kör försikt.
Världens bästa kille Casper fyller 6 år i morgon och jag ska göra
allt för att han ska få en bra födelsedag.






Kommentarer
Postat av: Moncan

Åh vad fint du har skrivit! <3 Måånga kramar!

2011-11-18 @ 14:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0