Övar, övar och Afrika...

Finns så mycket jag egentligen borde göra.
Ta hand om tvätten och städa till exempel.
Lagade i alla fall kyckling, sås och potatis till
kvällsmat. Men efter maten övade jag studiofoto.
Struntade i alla förpliktelser i hemmet. Naturligtvis
efter disken. Så slarvig är jag inte. Ska man bli
bra så måste man öva. Öva och öva.

Casper visar hur stark han är.

Jasmine visar att hon är en top modell. Hon har ju planer att bli modell
i New York. I morse sa hon att hon nog inte kunde bli det. För hon kan
ju inte språket. Förklarade att alla pratade engelska och att hon kommer
lära sig det i skolan. Då blev hon glad igen.

Caspers alternativa skolfoto. Inte kommer jag köpa några foton i år.

Jasmines alternativa skolfoto?
Blir hon inte modell så kan hon nog bli skådespelare. För hon är en
riktig drama queen. Maten passade inte fröken i kväll. Efter några
dispyter kring maten så är jag plötsligt boven i dramat. Jag försökte
få henne att uppskatta maten i Sverige och pratade om de svältande
i Afrika. Hon fick det till att jag ville att hon skulle svälta i Afrika.
Hon storbölade och skulle inte städa på sitt rum som hon hade lovat.
Men då fick jag dra till med cancersjuka barn och sedan skämdes
hon lite och städade snabbt upp rummet.
Ja en helt vanlig dag i våra liv här på Gäddvägen.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var roligt att träffa dig och dina barn häromkvällen.

Vad fina bilder. Jag har tittat lite i din blogg nu - vad duktig du är på att fotografera.

Kul att du och Jörgen har hittat varandra, det var roligt att se er tillsammans och se så lyckliga ut. =)



Ha det gott, vi ses säkert fler gånger.

M.v.h.

Sandra

2011-10-17 @ 23:35:29
Postat av: Carina

Tack så mycket Sandra. Ja det var trevligt och träfffas. Hoppas vi ses igen,

Ha det bra du med. :)



Carina

2011-10-18 @ 08:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0