Top model ala Halmstad...

Nä inte var vi några top models idag, jag och Lena.
Men fotograf Maria Berg gjorde ett tappert försök.
Vill ni se bilderna får ni kolla på hennes facebook.
Vi träffades i dag för att öva studioteknik hemma hos mig. Hon
är jätteduktig fotograf och jag har så mycket att
lära mig.

Mitt bästa foto under dagen.

Eller denna? Lena blev bättre än mig i alla fall.

Två riktiga top models är mina barn. Här med nya härliga
vinteroveraller från TEAM SPORTIA HALMSTAD CITY.

Själv köpte jag dessa i Ullared idag och kunde inte låta bli att fotografera
de när jag kom hem. Åkte och inhandlade lite ramar
till kommande fotoutställning och det slank ner en hel del
andra saker med. Det är inte alls billigt där för man handlar
så mycket annat onödigt också.
Fotoutställningen får jag berätta mer om i veckan. Inget märkvärdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0